Érvelés


   Az érvelésemben azt fogom erősíteni, hogy a középiskolás korosztályra inkább jellemző a felszínes keresés mint az elmélyült kutatás. 

   Szerintem az egyik fő érv a felszínesség mellett a gyorsaság igénye. Hiszen az iskolában elég sok tantárgyra kell évről évre egyre többet tanulnunk, az internetet pedig minden nap igénybe vesszük, ezért ha valami olyan feladatot kapunk amiben a segítségünkre lehet, könnyen elbízhatjuk magunkat, és ezért szeretnénk minél gyorsabban megoldani a kapott feladatot, ami az elmélyülés rovására mehet.  

   Az előbb elmondott érvhez szorosan kapcsolódik az is, hogy a középiskolában nincs szükség komoly elmélyülésre, hiszen a cél az, hogy minden évben teljesíteni tudjuk a tankönyvtől elvártakat, mint sem elmélyülni és kutatni egy olyan témában amit érdekesnek vélhet az adott diák.  

   Arról pedig még szó sem esett, hogy a Google sem úgy fogja a találatainkat elrendezni, hogy azokat megbízhatónak is tekinthessük, és véleményem szerint ha nem esik szó a középiskolai tanulmányok során, hogy hogyan szűrjük is ezt le, és hogy milyen oldalon érdemes információt keresni, akkor nem biztos, hogy ez az információ majd a valóságot fogja tükrözni.

   A fentiekben említett érveket pedig én is személy szerint alá tudom támasztani, hiszen velem is, és sokunkkal előfordult már, hogy információkeresés során a gyorsaságot, mintsem a pontosságot választottuk.

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A viták az Antigonéban

Madách-Petőfi történelemszemlélete

Szeret szó